Un “Qui és qui” de figures amb volum

Els alumnes de 2EP hem hagut de fer d’investigadors per descobrir quina era la figura que havia comès el crim! Ens hem organitzat per parelles i cada grup ha agafat quatre figures geomètriques amb volum. A continuació, un de la parella pensava en una de les figures. L’altre, per tal d’endevinar quina era i, així, “atrapar la figura culpable”, ha fet preguntes que es poguessin respondre amb un “sí” o un “no”.

Com tots els bons investigadors, hem hagut d’aprendre a fer bons interrogatoris: Rodola? Té sis vèrtexs? Té totes les cares iguals?

Ara bé, també ens hem adonat d’un aspecte molt interessant. I és que una pregunta pot ser molt bona en un moment i, en canvi, no servir de gaire en un altre. Per exemple, voler saber si té dues bases resulta molt pràctic quan només ens queden per eliminar la piràmide i el prisma; ara bé, no ens serveix de res si els acusats són el prisma i el cilindre.

IMG_20141203_115638

IMG_20141203_115652

IMG_20141203_115657

IMG_20141203_115713

IMG_20141203_115937

Deixa un comentari